LXI. évfolyam, 2. szám - 2023. május
Tanulmány |
||
KACZMARCZYK ADRIENNE | ||
Beethoven- allúziók Liszt Dante- szimfóniájában | 129 | |
Allusions to Beethoven in Liszt’s Dante Symphony (Abstract) |
146 | |
FEHÉR ÉVA | ||
A zene mint emlékezeti médium Elôtanulmány a verbunkos zene emlékezettörténetéhez |
147 | |
Following Vienna – Freely? The Twists and Turns of the Viennese Operatic Scene and the Programme Policy of Prince Nicolaus Esterházy ‘The Magnificent’ after 1776 (Abstract) |
161 | |
NAKAHARA YUSUKE | ||
Rejtett töredezettség: Bartók vonósnégyeseinek kompozíciós folyamatáról |
162 | |
Concealed Fragmentariness: |
200 | |
BRAUER- BENKE JÓZSEF |
||
A hangszer- etimológiai adatok organológiai elemzése | 201 | |
The Organological Analysis of the Etymology of Musical Instruments (Abstract) | 225 | |
Közlemény |
||
KOMLÓS KATALIN | ||
„Il pleure dans mon coeur” Verlaine, Debussy, Kodály |
226 | |
„Il pleure dans mon coeur” Verlaine, Debussy, Kodály (Abstract) |
232 | |
KORODY- PAKU ISTVÁN | ||
Bartók clevelandi tartózkodásai és egy ismeretlen levele | 233 | |
On Bartók’s Visits to Cleveland and his Unpublished Letter (Abstract) |
244 | |
Recenzió |
||
KOMLÓS KATALIN | ||
Régi szép idők Frank Tibor: Szalonvilág. A polgári érintkezés modernizálódása a 19. században |
225 | |
MOLNÁR SZABOLCS | ||
Vázlatokból zenei világ Anna Dalos: Zoltán Kodály’s World of Music |
229 | |
OZSVÁRT VIKTÓRIA | ||
Töredékekben rejlő teljesség Ulrich Tadday (hrsg.): György Kurtág (Musik-Konzepte Sonderband) |
234 | |