LX. évfolyam, 1. szám - 2022. február
Tanulmány |
||
CZAGÁNY ZSUZSA–GILÁNYI GABRIELLA | ||
A Laskai- kódex és kottás előzéklapjai | 5 | |
The Laskai Codex and its Notated Flyleaves (Abstract) |
32 | |
FRANÇOIS DELÉCLUSE | ||
Debussy Vonósnégyesének vázlatai új megvilágításban | 33 | |
New Insights into Debussy’s Sketches for the String Quartet Op. 10 (Abstract) | 57 | |
NÉMETH ZSOMBOR | ||
A negyedik negyedikje Bartók Béla Allegretto, pizzicato tételének keletkezéséről és korai előadás- történetéről |
58 | |
The Fourth of the Fourth On the Genesis and the Early Performances of the Allegretto, pizzicato Movement of Béla Bartók’s String Quartet No. 4 (Abstract) |
75 | |
PINTÉR CSILLA MÁRIA | ||
A bánat dalai Egységesítő komponensek Bartók Húsz magyar népdalában |
76 | |
The Songs of Sorrow Unifying Components in Bartók’s Twenty Hungarian Folksongs (Abstract) |
88 | |
SZABÓ BALÁZS | ||
A magyar zene szolgálatában Tóth Aladár pályakezdése |
89 | |
In the Service of Hungarian Music The Beginning of Aladár Tóth’s Career (Abstract) |
98 | |
|
||
VARGA LÁSZLÓ DÁVID | ||
Rögzült „idiómák” a szájhagyomány szolgálatában? Az órómai ének kutatástörténete (1891–2021) |
99 | |
Fixed ‘Idioms’ in the Service of Oral Tradition? The Research History of Old Roman Chant (1891–2021) |
118 | |