LIX. évfolyam, 3. szám - 2021. augusztus
Esszé |
||
HARRY WHITE | ||
A posztmodern evangélistái Bach újraértelmezései 1985 után |
245 | |
Seen in a Mirror Dimly? History and Idea of Arrangement – Considering the Pythic Nomos, Liszt’s ‘partition de piano’ and a Piece from the Bartók–Országh Hungarian Folk Songs (Abstract) |
271 | |
Tanulmány |
||
MALINA JÁNOS | ||
Bécs után szabadon? A bécsi operajátszás fordulatai és Esterházy „Fényes” Miklós 1776 utáni repertoár- politikája – 2. rész |
272 | |
Following Vienna – Freely? The Twists and Turns of the Viennese Operatic Scene and the Programme Policy of Prince Nicolaus Esterházy ‘The Magnificent’ after 1776 – Part Two (Abstract) |
290 | |
KERÉKFY MÁRTON | ||
Ligeti György fiatalkori rádióelőadásai | 291 | |
György Ligeti’s Youthful Radio Lectures (Abstract) | 303 | |
Közlemény |
||
DÁVID ESZTER–DÁVID GÉZA–GRACZA LAJOS | ||
Szabadi Frank Ignác és Hajdar bej török–magyar indulója | 304 | |
The Turkish–Hungarian Marches of Ignác Frank Szabadi and Haydar Bey (Abstract) |
318 | |
Műhelytanulmány |
||
CSELÉNYI MÁTÉ | ||
„Végre nekem is részem legyen abból a sok jóból, amit eddig csak hallomásból ismertem” Cziffra György magyarországi életszakasza (1921–1956) |
319 | |
‘At Last I Can Share in All the Good Things I Have Only Heard About’ The Period of György Cziffra’s Life He Spent in Hungary (1921–1956) |
350 | |
Recenzió |
||
BELINSZKY ANNA | ||
„Feltárás, értelmezés és megértés” Járdányi Pál és kora. Tanulmányok a 20. századi magyar zene történetéből (1920–1966). Szerk. Dalos Anna és Ozsvárt Viktória. Budapest: Rózsavölgyi és Társa, 2020 |
351 | |
KÖNYVES-TÓTH ZSUZSANNA | ||
Veress Sándor üveggyöngyjátéka: életrajz, hitvallás, életmű Ulrich Tadday (hrsg.): Sándor Veress. München: edition text + musik, 2021 (Musik-Konzepte 192/193) |
357 | |