LVIII. évfolyam, 4. szám - 2020. november
Tanulmány |
||
WATZATKA ÁGNES | ||
Henri Dumont Credója Liszt Magyar koronázási miséjében | 365 | |
The Credo by Henri Dumont in Liszt’s Hungarian Coronation Mass (Abstract) | 385 | |
ILLYÉS BOGLÁRKA | ||
Camille Saint- Saëns – Liszt barátja és franciaországi népszerűsítője | 386 | |
Camille Saint- Saëns – Liszt’s Friend and Supporter in France (Abstract) | 403 | |
KUSZ VERONIKA | ||
Dohnányi és a magyar zenekamara | 404 | |
Dohnányi and the Hungarian Music Chamber (Abstract) | 429 | |
PÉTERI LÓRÁNT | ||
„Több mint zord korszak” Farkas Ferenc, Ligeti György és az 1940- es évek |
430 | |
‘More Than Bitter Times’ Ferenc Farkas and György Ligeti in the 1940s (Abstract) |
447 | |
FEDOSZOV JÚLIA | ||
„Talán nem nagyon gusztustalan ez zenében” Seregi László A makrancos Kata című balettjének kísérőzenéje |
448 | |
‘Isn’t it Disgusting in Music?’ The Music of the Ballet The Taming of the Shrew Choreographed by László Seregi (Abstract) |
465 | |
Közlemény |
||
DOMOKOS ZSUZSANNA | ||
Beethoven Prometheus- témájának jelentésváltozatai a dallam feldolgozásaiban | 466 | |
The Symbolic Meaning of the Prometheus-Theme in Beethoven’s Various Settings (Abstract) | 474 | |
Kroó György- díj 2020 | 475 | |
A 2020. évi, LVIII. évfolyam tartalomjegyzéke | 478 | |
Contents (Abstracts) of Volume LVIII, 2020 | 481 |