LXII. évfolyam, 3. szám - 2024. augusztus
Tanulmány |
||
| GRABÓCZ MÁRTA | ||
| A Now Miss!- től az Octet Plus- ig Egy Beckett által inspirált dramaturgia különböző megvalósításai és zenei értelmezései Eötvös Péter műhelyében (öt kamaramű: 1972–2017) |
245 | |
| From Now Miss! to Octet Plus by Peter Eötvös Different Realizations and Musical Interpretations of a Sound Piece after Beckett’s Radio Play Embers (Five Pieces: 1972–2017) (Abstract) |
260 | |
| IFJ. KURTÁG GYÖRGY | ||
|
50 éves az Elektrokrónika |
262 | |
| Elektrochronicle is 50 Years Old (Abstract) | 282 | |
| LAKI PÉTER | ||
| „Von Paris aus geht der Ruhm” Képzeletbeli színház és magánhangzó- kódolás Eötvös Péter Korrespondenz című vonósnégyesében (1992) |
283 | |
| ’Von Paris aus geht der Ruhm‘ Imaginary Theatre and Vowel Coding in Péter Eötvös’s String Quartet Korrespondenz (1992) (Abstract) |
296 | |
| FARKAS ZOLTÁN | ||
| Tizenkét opera keres egy szerzőt „A személyes stílus hiánya” Eötvös Péter operatermésében |
297 | |
| Twelve Operas in Search of a Composer ‘The Lack of Personal Style’ in Peter Eötvös’s Operatic Oeuvre (Abstract) |
310 | |
| KÖNYVES-TÓTH ZSUZSANNA | ||
| „Erinnerst du dich nicht?” Mítosz és intertextualitás a Die Tragödie des Teufels és a Paradise reloaded (Lilith) című operákban |
311 | |
| ’Erinnerst du dich nicht?’ Myths and Intertextuality in Die Tragödie des Teufels and Paradise reloaded (Lilith) (Abstract) |
324 | |
| THOMKA BEÁTA | ||
| Szcenikus zenei képzelet Krasznahorkai László regénye és Eötvös Péter Valuska című operalibrettója |
325 | |
| Scenic musical imagination László Krasznahorkai’s Novel and his Libretto for the Opera Valuska by Péter Eötvös (Abstract) |
331 | |
| MOLNÁR SZABOLCS | ||
| Eötvös Péter posztmodern kórusoperája, avagy a groteszk intonációja a Valuska című zenés tragikomédiában | 332 | |
| Valuska: The Role of the Chorus and the Intonation of the Grotesque in Eötvös’s Musical Tragicomedy (Abstract) | 349 | |
|
||
| VARGA LÁSZLÓ DÁVID | ||
| Monográfia a magyar protestáns liturgia újkori zenei emlékeiről Ferenczi Ilona: A bölcsesség kezdete az Úr félelme. Magyar nyelvű antifónák 16–17. századi kéziratokban és nyomtatványokban, énekeskönyvekben és graduálokban. Budapest: Bölcsészettudományi Kutatóközpont Zenetudományi Intézet, 2021 |
350 | |
| JONATHAN KREGOR | ||
| Liszt Ferenc Grand Duója és Franz Schubert Fantasie- ja két zongorára Franz Liszt: Grand Duo and Franz Schuberts Grosse Fantasie, for two pianos. Edited by Ágnes Sas, preface by Adrienne Kaczmarczyk. Budapest: Editio Musica, 2022 (New Liszt Edition of the Complete Works, Series III, Volume 1) |
354 | |
| Szerzőink | 359 | |