XLIX. évfolyam, 2. szám - 2011. május
Tanulmány |
|
GÉHER ISTVÁN | |
A műelemzés lehetőségeiről: „Valami zenét” Hamlet és a Hamlet zenét beszél |
133 |
BOZÓ PÉTER | |
A tematikus metamorfózis mint revíziós módszer Néhány megjegyzés Liszt variációs technikájához |
143 |
RISKÓ KATA | |
Zampognarók, pifferarók és más zarándokok Liszt Christusában | 163 |
KOVÁCS SÁNDOR | |
Brahms, a programzenész? | 178 |
MESTERHÁZI MÁTÉ | |
A nemzeti opera eszményének átértékelôdése a 19- 20. század fordulóján A korabeli bécsi, budapesti, prágai sajtóvisszhang és egynémely tanulságai |
190 |
STEFAN SCHMIDL | |
„Hol minden piros, fehér, zöldben jár!” A csoportok, az alteritások és a nemzet diskurzusai Ausztria-Magyarország operettjeiben |
206 |
ILLÉS MÁRIA | |
Harangszó A pentatónia Vántus István mûvészetében |
213 |
Recenzió |
|
BERLÁSZ MELINDA | |
I. Memoárkötet Lajtha Lászlóról Solymosi Tari Emôke: Két világ közt. Beszélgetések Lajtha Lászlóról. |
232 |