LXII. évfolyam, 1. szám - 2024. február
Esszé |
||
| DOLINSZKY MIKLÓS | ||
| Opus, darab, műfaj, modell A zenei műalkotás identitásváltozásai és a Klasszikus halála |
5 | |
| Opus, Piece, Genre, Model Identity Changes of the Musical Work, and the Death of the Classical Paradigm (Abstract) |
13 | |
|
||
| GILÁNYI GABRIELLA | ||
| A legkisebb is számít Az Esztergomi Főszékesegyházi Könyvtár Ms. I. 3c jelzetű antifonáléjának újabb töredéke |
14 | |
| Every Little Helps A New Fragment from the Antiphoner Ms. I. 3c (Esztergom, Cathedral Library) (Abstract) |
32 | |
| WATZATKA ÁGNES | ||
| Liszt Ferenc matinéhangversenyei a belvárosi plébánia szalonjában | 33 | |
| The Matinee Concerts of Franz Liszt in the Salon of the Inner-City Presbytery (Abstract) | 46 | |
| HEIDY ZIMMERMANN | ||
| Beszámolók és sejtések Kylwiriáról | 47 | |
| Reports And Conjectures On Kylwiria (Abstract) | 67 | |
| ANDREAS DORSCHEL | ||
| „Breughelland”: az utópia- disztópia ellentét meghaladása | 68 | |
| ‘Breughelland’: Subverting the Antinomy of Utopia and Dystopia (Abstract) | 78 | |
| WOLFGANG MARX | ||
| Ligeti és a művészeti kutatás | 79 | |
| Ligeti and Artistic Research (Abstract) | 92 | |
| EWA SCHREIBER | ||
| „Die Natur ist hier …zu Musik geworden” Ligeti György és a (zenei) természet |
93 | |
| „Die Natur ist hier …zu Musik geworden” György Ligeti and (Musical) Nature (Abstract) |
106 | |
|
||
| KERÉKFY MÁRTON | ||
|
A kékszakállú herceg vára 1936-os operaházi felújításának egyetlen hangzó dokumentuma |
107 | |
|
A Unique Recording of Bartók’s Duke Bluebeard’s Castle from 1941 |
115 |
|
|
Szerzőink |
116 |