LVIII. évfolyam, 3. szám - 2020. augusztus
STEPHEN MEYER | ||
Terror és transzcendencia az operák börtöneiben, 1790–1815 | 251 | |
Terror and Transcendence in the Operatic Prison, 1790–1815 (Abstract) | 289 | |
FEHÉR ÉVA | ||
Eredetiség és emlékezet A „virtuóz triász” recepciója az 1849–1867 közötti irodalmi és sajtónyilvánosságban |
290 | |
Originality and Memory The Reception of the ‘Three Virtuosi’ in Literature and the Press Between 1849 and 1867 (Abstract) |
317 | |
KUSZ VERONIKA | ||
Dohnányi megvádolása a magyarországi és a külföldi magyar nyelvű sajtóban 1945 és 1948 között | 318 | |
Charges against Dohnányi in the Hungarian Press in Hungary and Abroad between 1945 and 1948 (Abstract) | 335 | |
Műhelytanulmány |
||
KÖNYVES-TÓTH ZSUZSANNA | ||
Zajok, békák és egy pásztor Hagyomány és újítás Bartók éjszaka- zenéiben |
336 | |
Noises, Frogs, and a Shepherd Heritage and Progressivity in Bartók’s Night Music (Abstract) |
353 | |
Recenzió |
||
KERÉKFY MÁRTON | ||
Alapmű a Kádár- kori zeneszerzésrôl Dalos Anna: Ajtón lakattal. Zeneszerzés a Kádár- kori Magyarországon (1956–1989) |
354 |